Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2018 22:44 - Life is beautiful and surprise
Автор: lifeisbeautiful1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 135 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2018 12:19


Здравейте!
 Искам да споделя с вас защо създадох Life is beautiful and surprise. Всичко започна с една моя близка, която ме накара да направя няколко снимки с нейния фотоапарат.Тя много обича да снима, но когато е на маса с приятели обича повече да си подпийва от колкото да снима.Така започнах да снимам с нейната техника.С времето разбрах, че това ми харесва.Беше ме страх да си купя, защото на повечето ми познати им умръзваше и захвърляха скъпия фотоапарат.Когато реших да започна да събирам пари за фотоапарат, споделих на майка ми, която казала на баща ми с когото вобще не се разбирам, че искам тази скъпа придобивка. След няколко месеца получих този фотоапарат.Така нареченият подарък от баща ми или по скоро подкуп за времето в което го е нямало.В началото не ми се полочаваха много снимките.Ходех с фотоапарата по рожденни дни, екскурзии, колкото и малко да бяха те.Записах се на курс, който беше само два дни, но въпреки това виждам голяма разлика можеби, защото главната му цел беше да заснемем нещо различно от пейзажи.От този курс всякаш нещо се промени.Започнах да чета историите и съветите на много фотографи  и ги приложих на почивките ми на българското черноморие.Снимките са много по-хубави от колкото очаквах,но се оказа и доста изморително.От курса на който ходих направиха изложба.Въпреки, че не можах да я видя, съм много щастлива, защото реших да създам моя fasebook страница.Запознах се с много интересен човек на последната ми почивка, който много ми помогна за страницата и ме вдъхнови да създам този блог, но за него някой друг път.
 В този блог ще разказвам за моя не толкова интересен живот, но пък мисля, че би бил в помощ на някого.Ще представям моето творчество и моята гледна точко за живота.

Послепис: Може би единственото хубаво нещо от баща ми ще остане този фотоапарат.




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lifeisbeautiful1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930